Ingen ork.



Känns inte som jag har de minsta ork i kroppen i dag, varför vet jag inte men hade hellst av allt sovit hela dagen lång... men det går ju inte för sig direkt om man säger som så.

Gick upp vid kl 9, käka frukost kollade lite på nätet, gick ut med hundarna, gav hundarna mat, och nu så har jag precis dammsugit.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men vill som sagt egentligen inte göra ett skvatt, men ska väl läsa teori och faktiskt ta tag i detta nu då det snart är dags för teori & uppkörningen...
Man får verkligen mer motivation till att läsa nu...faktiskt hehe.
Och det är ju bra. ;)

Ska försöka hinna/orka att rida båda hästarna i dag, för blev ingen ridning alls i går.
Njae orkar inte skriva mer, e jäkligt trött bara.


hej då alla munterjökar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0