Jag ville ju sola!



Fredag i dag :)
Gött som fan :)
Blite chilla hela dagen, hade tänkt jag skulle solat lite, men ack nej, det kom en massa små moln kom i vägen om vart annat, så fick väl solat 10 min, tack för det!
Fan för några timmarsen va himmlen helt blå utan ett moln på himmeln men nu e de massa små moln över allt, jag stör mig!
Fan när jag praktiserade på Strands ja då va de, klarblå himmel och sol, inte ett moln på himmeln hela dagarna i 1 månads tid, men så fort praktiken va slut så har de inte alls vart lika varmt, vart lite rugn då och då nu, vilket i och för sig är bra då det innan dess inte regnat en droppe.
men jag vill ha fint väder nu, jag vill ha stekande sol, klarblå himmel så jag kan ligga ute & stekas lite!

Mamma & pappa e på begravning i dag, så dom är någonstans i Lilla Edet, pappas kusin hade dött nyligen så dom är där nu, Ella & danijel är hos sin pappa & Natalie vet jag inte om hon skulle med någon kompis hem eller om hon & kompisen dyker upp här hemma snart då dom slutat skolan?

Va rätt trött i går, ringde Kenny igår när jag gick ut till stugan och skulle stämma av och se om han skulle komma förbi i dag, men han visste inte riktigt, vi får se hur det blir.
Sen efter samtalet låg jag och fundera över ridvägar osv då Emme kommer på lördag och det säkert blir massa ridning :)
Men ja jag måste somnat helt enkelt, så i morse såg jag att Perra hade ringt.
Har inte ringt upp honom än.... inte orkat...bara ren lathet....inte bra =P
Men ska väl slå min kära pojkvän en signal snart, eller sen :)

Föresten armen gör inte så ont som jag faktiskt trodde, det ömmar lite lite i vissa "vinklar" annars så känns den helt okey, och skönt är ju det :)

Nu ska jag faktiskt käka en bit kladdkaka om inte den sista biten är uppäten av någon annan? :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0