Söndag, helgen är slut.



Jaha ja då var helgen så gott som över, vart en riktigt trevlig helg måste jag få säga :)
I fredags blev det bara att inte göra ettskvatt, lade mig hyfsat tidigt, för hade absolut nada att göra :(
Blev inte träffa bästaste Kenny, för han hade itne tid, plus fom skulle fira hans syster som fyllt år... helt klart förståeligt, plus hade han kommit hade det blivit för sent.
Tråkigt att inte ses, men det blir ju att vi ses snart ändå, så va fan =P

I går kom Emme vid 10.30 då hade jag vart vaken 30min så jag satt och käkade frukost när Emme kom =P
Efter frukos bar det av ut och vi greja polalrna och sen begav vi oss iväg på en ridtur i det fin fina vädret :)
så jäkla rätt :)
Prat prat ännu mera prat :)
Super trevligt, sen så gjorde jag tårta till gamla farbror Timon som fyllde 10 år i går :)
De va nice :)
Så sen vart det tårta också, efetr det var det ännu mer snack och sen på kvällen blev de grillat, klyftpotatis fläskfile, sallad & vitlöksbröd :)
Sen ännu lite senare offrade jag mig för Emme som ville se Eurovision, jag som itne kollat på de sen jag av 16 haha, nja de va väl ingen höjdare men det gick ju och titta på så där satt jag och smuttade på mitt rödvin :)

Efter att vi sett alla bidrag och sett Norge vinna hela skiten, ja då gick vi ut i stugan bäddade ner oss och snackade massa grejor i 2 timmar, hehe mycket intressant :)
Sen vart vi trötta och slö så då sa vi "go natt & hej då"  :)

I dag gick vi upp lite efter kl 10, käka frukost...gick ut med hundarna och efter det var det bara rykta & sadla hästar och ut på tur igen :)
en trevlig tur i dag med i det fina vädret, sen efter det, buda jag lite på tradera för säkerligen min sista 100lapp på kontot haha!
illa va fan!

Sen kolla vi på tv och där på gjorde jag middag, sen var det dags för Emme att bege sig av hemmåt. :(
Men ja kanon bra helg, super trevlig och härligt att komma ut på lång tur med pollarna & Emme :)

Och jag som inte uppdaterat förrän i dag ska då lägga in en bild på gamle Timon som verkligen är gammal "farbror" nu =)




       GRATTIS PÅ 10ÅRS DAGEN VÅRAN TIMON! :) 
                                          (16/5-2009)



Kommentarer
Postat av: emme

tack gumman for en super helg! :)

2009-05-20 @ 19:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0