Tisdag.


Jaha vad har jag gjort i dag?
Jag har vaknat 8.45, gick in och åt frukost, sen vet jag inte vart ute med hundarna, läste lite teori, kollade X-men 3.
 Har väl bara drivit runt nästan, käkat ris med parmesanost-sås och tomat :)
Faktiskt riktigt mumma:)
Och jag tycker då det är kul att exprimentera med mat :)

var ute och red för nån timma sedan också, det var ganska trist för Zacken va super mega slö & trög i dag, sen så skavde ridbyxan av någon konstig anledning så sömmen nära knät skavde faan, så de va mindre skönt, sen blev jag trött på en slöhög till häst så efter 20-30min sadlade jag av och lät honom traska tillbaka in i hagen igen till Galle :)

Har percis kollat lite på Miami Ink, och nu vet jag inte vad jag ska hitta på :(
Min bevakade auktion på tradera går inte ut förrän runt kl 22, och jag har ju inte bestämt mig än om jag ska buda...
Men den "soffan" är ju sjukt snygg!!!!
Tror jag ska buda, men vet inte, kan bara inte bestämma hur jag ska göra...för den kommer ju säkert gå över 2000kr?
Så då blir det att nalla utav mitt sparkapital...
Ja vi får väl se hur det hela artar sig :)

Ja just det ja ringde till Vägverket för att boka teori & uppkörning, men de var ju kö... på 6 minuter sa dom, så jag väntade i 10min sen orkade jag itne vänta mer för skulle ju rida också innan det blev försent, men ska ringa i morgon igen hade jag tänkt :)
För nu fan vill ajg få detta gjort!
Så jag kan ta mitt pick och pack, sticka härifrån och bosätta mig lite emr norr över, mer exakt i Baggo/Bjurs uppe i Dalarna hos min Dalakarl, mitt Babyface...Skrotnisse...söt... min älskade.
För jag börjar känna begär av att få bo under samma tak som honom.
Jag är
totaly redy for that!
Gått över 3 år, och nu känns det inte mer än rätt, det känns som om det är nästa drag nu i livet och jag längtar ihjäl mig!
För då blir det verkligen vi 2 på riktigt, varje dag!
Sen hur det ska gå ja det har tiden att utvisa, det blir nog bra :)
Så jag hoppas det blir körkort fort fort efter jag bokat tid :)
Och jag tänker då inte meddela en jävel, om, när eller hur det gått.
Utan det får ni lista ut själva antingen här eller på min bilddagbok!
haha!


Nu ska jag surfa in på min bevakade auktion och se hur det ligger till.
sen ska jag knapra äpple och kolla lite mer på tv.
Gjorde föresten nåt mindre bra, försöker ju hålla mig borta från stora portioner mat, chips & godis.
Jag gjorde fel i dag, jag bara mölade i mig en Kexchoklad!
Det var dumt gjort, och jag fick lite skuldkänslor för det =P
Men de va gott =P


I morgon blir det föresten Ullared/GeKås...
Men jag e totally broke så jag kan inte handla ett skvatt, stackars mig :(
Aja jag klarar mig :)
Får hoppas mamma kan bjussa på en Cd skiva kanske, om jag ser jätte förlägen och liten ut :)
ja vi får väl se!


bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0