Trööök!


Jag har det jäkligt trist, sitter och äter våran supergoda "Makaronotte"som mamma & jag gjorde, det blev över så det är min lunch i dag :)

Gjort lite "körkorts teo" på datan, och nu sitter jag och bläddrar på nätet igen!, för jag har så trist har inte ett skit att göra, jag DÖR AV TRISTESS!!!! 
jag har inget liv!
Gah döds trista dag!

Aja fan ska äta upp min mat & sen drar jag fan ut och pysslar med hästarna, det är bra tidsfördriv faktiskt :)
Och oftast blir jag på bra humör :)
För nu e jag tjurig över min icke händelserika dag, finns väl disk att diska, men fan helelr att ajg vill diska, jag är för lat för det i dag, dessutom är det tristare att diska  än att inte göra något alls :)





Mums :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo jag vet men hans bror och hans flickvän läser min blogg hela tiden o så fort jag skriver "fel" saker så ringer de stoffe! så sjukt störande!

2009-05-15 @ 18:59:43
URL: http://majgun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0