Trött & mår illa!



(14:25:31)

Sovit halvkasst i natt vaknat en massa gånger.
Nu är vi precis hemkomna från Borås, skulle till tandläkarn med Natalie plus hon skulle kolla "skolavslutningskläder".
Nu e vi bara hemma snabbt och jag ska slänga i mig potatisgratäng nu, för sen ska vi åka till Götet och hämta Andreas vårt nya fosterbarn som ska flytta hit i dag.

Har mått illa 3 dagar i rad nu, fattar inte vad det e, tror iofs det är att jag känner mig stressad varje eviga dag, varför vet jag inte... plus att nu e de start på min "röda vecka" mindre kul, skulle inte förvåna mig om jag drabbas av migrän nån av dessa dagar!
jaja jag uppdaterar väl mer sedan, nu ska jag slänga i mig käk!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(18:28)


Ja jag får väl uppdatera lite nu dåm slängde i mig käk men undertiden vi käkade så blåste det in en massa mörka moln, så mamma blev orolig att det ksulle bli åska, och hundarna i vart fall Eros & Timon blir hysteriska när det åskar, så jag fick stanna hemma, skönt det i och för sig, så jag snacka lite emd Obbe, sen ringde jag älskling, men blev inte mycket prata då han täckning va kass :(
Väldigt bajs tyckte jag men tror jag ska försöka ringa honom snart igen och se om det blivit nåe bättre :)

I morgon kommer Obbe på eftermiddagen och slaggar över till fredag & på fredag kör mamma oss till tåget i Borås som går kl 10.05 tror jag, nu när jag kom att tänka på tåget, glömde ju faen hämta ut biljetterna i dag, inge brådska så sätt, så tar väl det på fredagen istället då, men had eju vart skönt att haft dom i näven redan i dag, men ja e man glömsk så är man =P
Sen på fredag blir det tåg med Obbe upp till Dalarna, träffa älskling & annat folk på lördagen sen, blir nog trevlig skulle jag tro :)

Sen blir det hem färd på måndag, hade gärna stannat längre, men Obbe behövde vara hemma på tisdagen elelr hur det nu var, men men snart hoppas jag att jag har körkortet i handen och då flyttar jag ju äntligen, till ett rött hus ute i skogen hos min Dalmas <3
Spännande spännande :)

Ja jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, förutom att på måndag/tisdag börjar mitt "nya liv" ännu en gång, hhe nu har jag ju slarvat med ätandet, mat, kakor,chips,läsk osv.
Men det ska bli ändring på det, då jag i går ställde mig på vågen och upptäckte att jag gått upp 2kg.
Och som alla vet är jag inte fet, men magen är inte den jag hade för några årsedan, skulle itne tacka nej till om det var som den var då =P
Ja vi får se haha, jag dör ju inte av lite extra på sidorna om man säger som så =P

Nänä nu får det vara slut på skrivandet, nu ska jag ringa min "Babyface" :)


puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0