Öga för öga...



Ja boken e suverän, jag e fast i den igen nästan...inte riktigt men nästan :)
Tog bara ett litet break från läsandet, då Smuts snott mitt hårband och lekte med det på golvet.
Sen satte jag mig här för att kika efter mail från mammsen.

Var och hämtade min lilla antibiotika kur förut med, så nu e de tablett 3gånger dagligen, bara att hoppas man blir av med skiten dåå :)

Annars e de jätte grått och trist ute...
Blåser gör det också, kallt och inte allt trevligt att vistas ute.

Fick samtal av Kenny i går kväll, det var trevligt, pratade nog en timma nästan.
Var ju ett tag sen man hörde av den karln.
Fick sagt till honom min besvikelse att han å de andra grabbarna valde att sitta och data nörda istället för att följa med på krogen i fredags =P


Börjar bli svulten ska slänga ihop lite käk sen hade jag tänkt men det blir inte förrän efter kl 16.
Tänkte jag skulle göra mat lagon till nästa intag av medicin :)


Japp åter till boken nu då...


Sen har jag en extra liten hälsning till min mamma faktiskt.

Så mamma kika hit :)




"Tack mamma för att du alltid är min mamma"








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0