Bacons första!



Just det ja i dag tog Bacon sin första näbbmus :)
Vet inte om hon fångade ock dödade den själv, e ju mer troligt att någon annan katt dräpt den lilla musen och lämnat den under nån av ladorna, och Smuts hittade den och lekte med den en stund.





Har vart nere hos Pune & rökt lite vattenpipa, nu ska jag nörda lite här en stund sen ska vi ner igen och kolla Efterlyst & Fråga Olle.

Just det har beställt tvillingkort så snart kan jag se på tv när jag vill förutom när vi kikar inne hos Pune.
ska bara få fixat oss en boxer, elelr sån kortläsare :)
Har för mig min käre far sa att jag kunde få deras gamla boxer :)
Var det så pappsen? :)




Kommentarer
Postat av: Annika

Maria Pia och Per-Erik!

Titta in på bloggen min, toan är KLAR...

2009-10-16 @ 08:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0