Ensam hemma.



Och det är faktiskt riktigt skönt :)
Har suttit lite vid datan, sen gjorde jag pommes i ugnen, men den ugnen vi har den e ju totalt värdelös, och jag undrar vad den/dom innan mig haft i ugnen, luktade bränt.
Men jag fick i vart fall mina pommes :)
Det var gottigt :)

Ska strax kika idol, har inte följt det de minsta, men jag ska i vilket fall softa framför tv´n i kväll :)

Har lite ont i halsen faktiskt...får hoppas det inte blir värre till i morgon...
Snackade föresten med lilla Annie på msn förut, hon nämnde något om att hon & Kenny hade pratat lite om att dra ihop lite folk å festa nästa gång jag e hem-hemma :)
Dom e för gulliga :)
Kul kul, får hålla tummarna att dom får styrt upp nåt kul :)

Näpp ska ner och kolla tv nu tror jag.


Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0