Götet,Skor, Nelly & mormor?



Om ca 20 min åker allihopa till Götet, mamma ska på "umgängesplanering" Emma & Jag ska strosa på stan, jag ringde nyss skorett i femman för att lägga undan ett par skor.
Dom skorna har jag spanat in på deras hemsida i ca 3månaders tid skulle jag tro, och nu äntligen finns dom i butik, och då var jag ju självklart tvungen att lägga undan ett par i stl. 37.
Nog för att dom är dyra som stryk, men om dom passar och ser så snygga ut som på, ja då ska jag faktiskt spendera ett helt tusen på dom!

Sen ska jag försöka hitta någon födelsedags present till Nelly som fyllde år i går, glömde ju skriva det!
Grattis Nelly!
Kanske hinner träffa Nelly en stund i stan då hon med skulle till...dit i dag.
hade ju vart perfekt!

Sen ska vi till mormor och bada badkar, och som det verkade på mormor skulle hon baka innan vi kom dit...hoppas hoppas det blir hennes super-duper-mega-jätte-goda bullar =D



Ja så ser min dag ut, fortfarande förkyld och så, kände mig riktigt "slemmig" i halsen i natt...
det var lite drygt faktiskt.
Plus på morgonen som varje morgon denna veckan så har självklart lilla Agnes kommit och stört min sömn då hon inte e som de andra hundarna och lägger sig på madrassen ovanpå täcket...nänä hon ska ligga inne under täcket hos en.
Så hon steppar om kring en till man lyfter på täcket och låter henne sova där under.
Knas hund!

Yeye, ska packaner mobilen i väsan nu om den inte redan ligger där...
Hej hopp!








Kommentarer
Postat av: Lisa

Lägg upp en bild om du köpte skorna :)



Hoppas du haft en bra dag! Kram

2009-10-29 @ 19:23:36
URL: http://lisaochzelda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0