Men åååh!


Satte mig snabbt vid datan för att kika bussarna en extra gång innan jag hade tänkt gå, vilket skulle vart snart...
Men ack vad fel jag tog, satte mig och läste de bloggar jag brukar läsa.Så när jag läste LInneas blogg om att man har ändrat till vinter tid eller vad det nu var...
Ja då var jag också fel ute =P

Så jag har alltså en timma extra och hur jag ska fördriva den vet jag inte.
Kanske äta tt mål mat till, är ganska tom i magen känns det som trots att jag tog banan & fil förut.

Pratade precis med morsan för hade först ringt hem för att fråga om det där med vinter tiden, men ingen som svarade så då ringde jag Helle hon har kåll på sånt =P
Och ja mycket riktigt då, jag hade som sagt missat hela grejen.
Ja i vart fall pratade med morsan lite, och ja vi kom väl fram till en sak, och det lät inte mer än rätt.
För jag tycker det samma...


Tror föresten katter är lite som hundar...dom känner av om man e ledsen eller liknande...
Smut känns extra gosig och, vill vara med mig helatiden typ...
Hon vet nog, att jag inte e mitt vanliga jag nu....




Näpp ska väl surfa runt ett litet tag till...




Kommentarer
Postat av: Annie

Kul o bli omnämnd (kändis!), va du e söt! :) Blir bra att du e hemma ett tag, så får vi ses o hitta på nåt bus!! Hör av dig när du e hemma ordentligt osv. ciao!

2009-10-25 @ 17:35:40
URL: http://annieandren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0