Party i Dannes hippiebuss ;)



Japp gårdagen va kalas!
Kl 18 hämtade Danne oss i sin folka-buss och vi drog till Falun hem till Danne och förkrökade lite där, plus Lars & Malin skulle på bolaget innan kl 19.
Sen bar det av till Sandviken!
Vi skulle kolla VC-PS , Toxic....(nånting) och Asta Kask.
Att betala 80spänn för att gå in och kolla det dära Toxic plus Asta KAsk det var itne värt det, ganska dött ställe...plus vi hade ju missat VC-PS som de flersta ville se, för de spelar kompisar i det bandet till alla som var med.
Men efter vi sett Asta Kask bar det av hem mot falun, hemresan va riktigt ball :)
Hel knas, hehe så det kan bli med ett gäng festglada killar & tjejer :)
Elelr ja, Malin & jag var de enda tjejerna =P

Sen vart det krogen i Falun när vi kom hem, var skittrist...
Men ja man fick väl härda ut..
Sen efterfest hos oss.
Var väl inte jätte mkt till fest Pune & jag drack vatten på natten/morgonen, kan ju säga att det e hur bra som hellst hällde i mog flera glas vatten och ingen baksmälla!!!
Fantastiskt, ska börja ta mig tid varje gång jag vart ute på party att hinka i mig massa vatten innan det skall sovas :)
Men i vilket fall, efter fest hos oss, trevligt trevligt :)
Lade mig inte förrän kl 5 i morse, sjukt segt, Perra kom upp efter kl 6 då jag precis somnat...och då låg vi och pratade fram till kl 7.30
Jag kunde inte sova sen för det började bli ljust så jag somnade runt 8.30
Sen kl 9 väckte katterna mig, jippi...inte glad hehe :)
Men gav dom mat, och tog ut dom sen så fick sova kanske 1 timma till i vart fall.

I dag blir det lugnt vart ju ganska party i går så i dag eller rättare sagt nyligen kollade vi film ska väl kolla en till i sin om tid :)
Jag e ganska slut, så får se om jag orkar hehe.


Nä ha en trevlig lördag gott folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0