Rödvin.



Jo sitter och smuttar rödvin och funderar hur vida jag ska spendera min vistelse hem-hemma.
Jag längtar faktiskt.
Det behövs ett litet break härifrån nu...

Jag e glad att jag alltid har nånting att komma hem(-hem) till.
Speciellt då man behöver det som mest.
Jag känner mig helt slut verkligen.

Mamma e glad att jag kommer hem, gladare än hon blir nog ingen annan.
Tack mammsen, du får gärna skämma bort mig med all din goda mat :)


Näpp vet inte vad mer jag ska skriva, förutom att Annie e awsone, du e så gullig :)
Så kul att vi hörs, och att vi faktiskt setts igen efter många år :)
Jag diggar dig.
Det e som kenny säger...due  så jäkla snäll...för snäll :)

By the way, Beccis ringde hem hit innan så jäkla kul att höra av henne, det va nog senaste gången vi verkligen hördes på min 20års fest!
Jäkligt kul :)




Jaja i vart fall väskorna e packade, biljetten betald, och ja, det enda kvarstår  är promenaden till busshållplatsen i mon och buss in till stan och ta tåget hem-hem...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0