Stackare.


Nu vart jag ren och ny kommen ur duschen.
Ska pysa ner på nedervåningen snart läsa lite till av min nya bok jag börjat läsa.
I natt sov jag nere i vardagsrummet på soffan, efter att älskling haft ont i magen och spytt o haft sig, så jag gick ner fixade en hink till älskling att ha brevis sängen ut-ifall-att.
Sen tog jag mitt täcke & kuddar och traskade ner till soffan.
Innan dess gjorde jag "rent" holken...från bakterier, så jag tog lite klorin och rörde omkring.

Sen gick jag och lade mig efter att jag sammtalat lite med Pune som undrade hur det stog till med Perra.
Jag fick självklart 2 följeslagare ner till soffan, Smuts &Bacon, båda skulle självklart sova på bröstet, varmt och drygt, plus svårigheter att andas hehe.

I Morse väcktes jag kl 7, då slänge jag ut 2 leksugna katter på utsidan, sov till 9.30 släppte in katterna gav dom frukost och slängde sedan ut dom igen, väcktes sedan av Pune när han gick upp runt 10.30-11.00
Älskling kom då ner för att få i sig lite näring och efter en stund kom pune ut från sitt rum fullt påklädd och en väska med sig, han var lite bacill rädd så han skulle hem till sin mor =P
Få se om han kommer hem i kväll elelr stannar borta hehe.

Själv tog jag mig en morgon "hutt"/ snapps, det har pappa lärt mig, e nån sjuk/magsjuk ska man ta den starkaste spriten an har och ta en jävel för att döda bakterier innan dom hinner orsaka sjukdom.
Bjöd även Mats på en när han kom ner och skulle göra frukost.

Inte för jag vet om älskling vart magsjuk elelr vad det var, men synd om honom iaf.
Plus jag hoppas jag slipper bli sjuk, har klarat mig från magsjuka sen jag av 10-12år så jag hoppas klara mig några år till :)

Nu ska jag pysa ner, läsa mer bok och ta mig en bit mat om ett tag.
Kan föresten knappt visstas uppe på rummet, Perra har äldat så det e 26-27grader varmt och det klarar jag inte, ska ligga runt 20 max 22grader.
Annars tycker jag dete för varmt, och det går absolut inte att sova i den värmen.

Men men ha en bra dag allesammans.


Hej hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0