Tristess!!!!



Allting känns tråkigt, finns inget att göra...
Tänkte ju dammsuga nedervåningen här om dagen...men nja jag ångrade mig, tycker nogån annan kan göra det.
Sen har jag ett problem som jag personligen tycker är drygt.
Jag har sömn problem!
Har lite svårt att somna emellanåt...
Men det dryga e att Perra ofta e uppe mycket senare än jag.
så ibland kollar han film i sängen...ibland sitter han framför datorn...

Antingen så vaknar jag av att tv´n & datan står på, för att Perra såklart somnat ifrån tv´n.
så då kan jag få gå upp mitt i natten och stänga av både tv & data, då han ser på film från datan via tv´n....
Eller så får jag putta på honom tills han vaknar och säga till honom att gå och stänga av...inte alltid det går så bra så då får jag stänga av ändå.

Eller så sitter han och grejar hemsida på datan, den står ju så dumt dessutom att skärmen lyser mig rakt i nyllet...
Sen att hans data surrar skithögt det är störningsmoment det också.
Så ibland sitter han långt in på natten/ morgonen och grejar med sina hemsidor...
Och så kan det som sagt hända att jag vaknar och har väl antagligen på något sätt störts av ljud/ljus eller liknande, och på senare tid har jag haft skit svårt att somna om...
så då kan jag ligga vaken 1-2 timmar och vänta på att Perra ska lägga sig, plus att jag sedan inte kan somna på ytterligare 1 timma, för att jag inte är trött, eller helt enkelt bara stör mig på att jag inte kan sova.

Sen att katterna börjar väsnas kl 7 varje morgon stör mig med för sånt hör inte Perra tyvärr...så jag slänger alltid ut dom från rummet och stänger dörren för att få sova 1 eller 2 timmar till.
Om jag itne behövt vakna om nätterna och störts av det ena eller det andra...eller att jag haft svårt att somna om...då hade jag inte irriterat mig så fruktansvärt över att gå upp och schasa ut katterna... 
Men att vakna minst 1gång om natten, varje eviga dag sen lag flytta hit, det är så extremt drygt och jag vet inte vad jag ska göra.

Jag funderar på att ta med min gamla 80säng hem-hemmifrån och ställa den i vardagsurmmet, och sova där emellanåt.
För jag får panik av att sova dåligt, och att inte sova tillräckligt, av att vakna mitt i natten till ljud,ljus osv...



Inget av ondo mot dig älskling, men jag lider faktiskt av detta för att vara helt ärlig, det stör mig.
Så om inte annat vill jag gärna fixa så jag någonstans i vardagsrummet eller liknande får plats med en säng kanske?
Om vi inte kommer fram till en annan lösning.
Så slipper jag göra dig pissed bara för att jag tycker du ska lägga dig tidigare, så att jag slipper störas.
Jag behöver faktiskt sömn.



ja det är mitt problem i dagsläget...
Jag hoppas på en lösning snart, för jag e ganska trött på att känna mig trött hängig, och att jag inte får tillräckligt med sov ro.

Och annars i dag då?
Händer inte ett piss jag känner mig trött och grinig...
Och jag ha ringen lust att lyfta ett finger i dag.
jag tänker vägra laga mat för det är till största delen jag som sköter den biten.
Men inte i dag jag vill inte!

Perra e och hjälper Micke att bygga nåt slags skjul...
Och jag har inte ett piss för mig.



Jäkla skit att en dag kan kännas så totalt värdelös, jag vill ha ett jobb och slippa sitta här dagarna i ända och bara känna mig totalt värdelös!
Får jag inte jobb, har jag stor lust att dra på en utlandsresa så jag kommer bort från gråa trista & kalla Sverige!



Ursäkta detta väldigt, irriterade/deprimerande & sura inlägget.
men i dag är inte min dag!
I dag vill jag ingenting!


tackar för mig!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0