Bastu afton!



Japp då är fredagen snart förbi.
Köpt mig en dator & skrivare & kört min bil.
Den går ju bara bra, nu sitter jag och inväntar bastu!
Har saknat bastu!
Innan jag flyttade så bastades det minst 1-2gånger i veckan...
Trist... men i vilket fall snart ska jag basta å det ska bli riktigt gött!

Jag åker hem på måndag ändå jag orkar inte krångla med biljetterna, så mamma ska åka till bilprovningen med bilen, då jag inte hinner det på måndag, ska besikta bilen 14.10 och det e sammtidigt som mitt tåg hem går...så ja nu blev det så denna gången.

4 November ska jag med farsan på Volvos firmafest tydligen, ska bli awsome, vara finklädd, äta god mat & dricka!
Aldrigt vart på en firmafest så de kommer bli spännande :)



Ska få i mig en bit mat nu innan bastun :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0