Bil ägare?! =P



Japp fick samtal avv lilla far alldeles nyss, så fick surfa in på blocket och kolla en bil, och ja farsan han hade redan köpt den till o med, en Volvo v40 till mig.

Spännande :)
Jag ska liksom bli bilägare, känns helt wierd =P
Men blir nog bara bra skulle jag tro :)

Tack pappa, då kommer jag ner och kikar om 2 veckor :)
Kul kul :D



Och ja inge finparty i dag för den delen...vi hade stressat oss i ordning de sista 10 min och var precis på väg att dra ner till bussen, då Perra kollade mobilen och Liv hade skickat medelande att festen va flyttad till i morgon så att Pune & Reine kunde vara med eftersom dom kommer hem i mon från Montenegro efter 1veckas semester :P

Jag hoppas inte dom bär med sig någon Svininfluensa haha! :P

Ja men då har vi morgondagen att se fram emot och kläderna å allt e ju i sin ordning, det blir kalas det :)



Ha en bra afton, jag ska ner i Punes rum & kolla tv med Perra :)



Kommentarer
Postat av: Annika

Nu funkar det nog med kommentarer från dig till min blogg.

2009-09-11 @ 22:57:18
URL: http://http://aidamos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0