Dag 2.



Japp dag 2, att förflytta hela mitt liv hit i måndags kväll gick bara bra.
I går var dock ingen bra dag kaos rent ut sagt...
Men det löser sig, i dag är det bara bra, lite konstig värk i höger axel dock.
Har fått ordning på garderob och alla mina kläder :)
Riktigt skönt, ska ut i bilen snart hämta massa fler lådor som mestadels består utav tallrikar & glas.
Ska ju få ordning på köket tidsnog också.

I mon ska jag ut med lite jobbansökningar och dra till arbetsförmedlingen på nån "information om jobb & utvecklingsgarantin"....blääää segt, men ja det måste ju göras.


nä nu ska jag ner och greja, ha de gott allesammans.
Speciellt mamma, pappa, hästarna, hundarna, katterna och barnen.



hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Gumman!

Vad bra ni har jobbat undan, ta gärna lite foton och maila till oss.

Agnes har varit med på ridningen i dag, hon var jätteduktig.

Sov gott

Kram Mamma

2009-09-09 @ 22:34:33
URL: http://aidamos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0