Dop & 25års fest!


Blev bara Taras dop & Mickis 25års fest, hann inte iväg på Linneas bröllop, från dopet...
man kan inte hinna emd allt, men dopet va jätte fint, tack för super god mat & tårta det var jätte gott & trevligt.
En sak e dock säker jag & Nelly borde inte vistas i kyrkor då vi nästan fick ett sammanbrott av skrattanfall :)
Det var kul haha, men jag lyckades hålla mig lite mer för skratt än Nelly för satt typ och bet mig tungan för att inte börja gapskratta hehe :)

Mickis 25års fest var trevlig den med, god mat, dans, sång & båååål! :)
Mycket trevligt, slaggade över där också, sen tog jag tåget till Lindome vid kl 11, för att träffa Obbe och käkade lite kebabtallrik med honom på Druvan, de va skit gött :)
Men skönast av allt var att kvällen i går var ganska lugn för min del, så ingen bakfylla i dag, riktigt skönt :)

Har hunnit med bastu för en stundsen också, riktigt gött! :)
Ska väl ringa Perra snart tror jag, checka av läget där hemma.




Föresten fick veta en ganska lustig sak här om dagen eller hur man ska uttrycka det... bästis har tydligen gått och blivit tilsammans med en tjejkompis till mig....ja nä världen e allt bra knas.
Det händer mycket oväntade grejer.




Ja just det ja haha, på festen i går så presenterade Mickis mig för en tjej som hette Johanna, och frågade oss om inte vi träffats innan...båda skakar på huvudet och säger " Näää tror jag itne vi har"....sen en stund senare kommer jag ju på det, de har vi visst, hon & Mickis gick ju i samma klass, och Hanna & jag hängde ju med båda dom två emellanåt i skolan.
Riktigt kul att se henne hon hade verkligen förändrats, men jäkligt kul att vi kom på det till slut hehe...för jag kännde ändå igen namnet hehe.


I morgon åker jag hem till Dalarna igen ska bli mys att komma hem till karln min & katterna :)
Om dom överlevt kräftskivan i går vill säga.... jag e lite orolig att dom inte gjort det hehe =P
Nää då :)



Näpp nu är skrivandets stund över!
Tack för en skit trevlig lördag gott folk :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0