Flytt i morgon.



Jajjemen bär av mot Dalarna i morgon istället, vi stannar en dag extra då mamma fått Perra att gilla svampplockning, så vi ska bege oss ut i skogen senare och plocka kantareller, inte jag med dom, jag ska bara gå med typ hehe, gillar inte kantareller så det intresserar mig inte =P
Ska köpa presenning med älskling med sen, för finns inge tak på släpet, så kan va bra att ah presenning så inte mina lådor luckras upp till nån äcklig sörja i morgon när vi beger oss av, blir lite svårt att lyfta in helt fuckade lådor haha.


Blir kantarellplock i eftermiddag med mamma Perra &  hundarna.
Jag går väl mest runt och är orolig att få såna äckliga älgloppor på mig, dom e verkligen vidriga, och det e ju mindre mys när man får dom innanför kläder och man känner att det kryper, men man ska väl vara glad att hinna ta bort/döda dom innan dom biter, för det gör ont, blev biten för lä'nge länge sen av en sån, inge kul...usch.



Har lite små saker att plocka i ordning sen med, min espressomaskin och alkohol å så.



Nu ska jag avlägsna mig....
Här kommer en bild på de äckliga små krypen "älgloppor" för er som inte sett sådana....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0