Ny klippt.


Yep då vart man ny klippt :)
Blev riktigt nöjd, ingen jätte stor förändring egentligen, men de blev snyggt :)
Till sommarn eller nästa gång jag klipper mig har jag bestämt mig för att klippa mig riktigt vågat, om jag vårgar, men det tror jag nog, var nästan beredd att klippa mig så redan idag!
De va riktigt jäkla awsome, så vi får väl se =P

Har precis avnjutigt en super god middag med familjen, lövbiff, pommes, bearnaisesås,sallad och rödvin :)
Daimtårta till efterrätt :)
Det var super gött, så nu är jag överdrivet mätt och slö :)

Sitter och smuttar på en cider, och ska väl göra min adress ändring skulle jag tro, har ju glömt göra det, så det är väl så dags :)
Ja för på söndag, i övermorgon flyttar jag norr över, till Dalarna.
det känns pirrigt, kul & spännande :)
Att jag äntligen ska få bo under samma tak som min älskade pojkvän, ja det är en speciell känsla :)

Jag tror nog det blir kanon :)


I morgon bitti kommer Älsklingen, runt 8-10 på morgonen eftersom han åker runt kl 3 i natt, han ska ju samtidigt lämna av Pune & Reine vid tåget i Falun eftersom dom ska åka på en liten semester i 1vecka.
Men sen så styr han ju kosan ner hit :)

Så det ska packas, fixas & donas :)
Ja dekänns pirrigt faktiskt, lämna västkusten och flytta 60-70mil bort!!!!
Hur ska jag klara det?
Jag tror nog det går bra, och att det blir bra :)
Har ju alltid västkusten & Göteborg att komma tillbaka till när jag vill & känner för det, påhälsningar är ju aldrig fel :)



Nää nu vetti fan vad jag ska göra, känner mig extremt seg efter maten, ska väl sätta mig och glo på tvn :)



Ha det bra allesammans !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0