Tisdag.


Ja då sitter man här igen, orkar inte göra så mycket, eller rättare sagt vill inte göra nåt... Perra e ute å grejar nåt med skorsstenen så väntar till han kommer in så vi kan greja tillsammans.
För jag städade ut skafferiet och det själv i går de va segt...

Jag vill bara få ordning så vi kan hämta hem katten också eftersom vi redan förskjutit det med snart 2 veckor.
Så jag tycker det e dags att hämta den :)

Ja annars händer det inte allt för mycket, de e väl städa,fixa & dona som ligger överst på listan fram över.
Ska försöka få fatt i skrivare så jag kan skriva ut mer jobbansökningar och ge mig ut och söka fler jobb.


Nästa helg åker jag "hem-hem" det ska bli ganska skönt faktiskt :)
Längtar lite :)


Ja nä jag orkar inte skriva har inget vettigt att skriva heller egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0