Tröttma :)



Japp jag börjar bli trötter nu, har ju fixat å donat större delen av dagen.
Smällt i mig en stor kebabpizza med pommes och ja, jag känner mig helt klart trött, men också nöjd med dagens insats! :)
Vi har vart skit duktiga i dag :) Jag Perra Pune & Reine :)

Har vart med ock satt upp tavlor i vardagsrummet, fått packat upp mitt cd-ställ & dc-skivor för en liten stund sen :)
Tog en cider på det, och nu snart har jag tänkt att jag ska sova.
I morgon ska det fixas mera tror jag, sen i mon eftermiddag/kväll ska vi över till andra sidan och gratta Micke som fyller år plus ska bli bjudna på lite grillad sill om jag minns rätt :)

I morgon tänker jag kolla tågbiljetter och tänker nog bannimej åka hem över redan på onsdag elelr torsdag och åka hemmåt på måndagen kanske? :)
Jag vet inte men det känns som en plan :)
Vi får se :)


Natti natti allesammans.



Tänkte också lämna en liten hälsning här på min blogg till en person som följer den, det är till dig lilla mamma! :)

Jag saknar er allesammans, men vi syns nästa vecka :)
Många kramar :)



Kommentarer
Postat av: Annika

God morgon! kolla hotmailen.

2009-09-17 @ 10:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0