Tvärstopp!





Måste erkänna att jag har legat till sängs heeela dagen!!!!
Ända sen 12.30 ca.
Vart bara totalt nej! stopp! orkar inte! vill inte!

Ja så kändes det i dag, allt kändes bara jobbigt, ville inte städa eller greja något allt, hela dagen kändes bara totalt värdelös bara.
Så jag bestämde mig för att ligga till sängs tycka synd om mig och irritera mig på det ena och det andra.
Jag fattade tag om boken jag köpte i går och läste, läste och läste!
Så i dag har jag läst ut boken jag köpte i går :)
Den var super bra, en sann historia dessutom, handlar om en pojke och hans uppväxt, med en farsa som utnyttjar honom, droger & att ta mod till sig för att sätta dit sin pappa för vad han gjort mot honom.
Läs den jag rekomenderar den!

När ingen annan ser. heter boken.

Jag gick ur sängen efter kl 21, då perra kom upp och sa att han hyrt film & köpt läsk och popcorn.
Så då gick vi ner lagade lite mat å så.
Sen kom Pune & Reine tillbaka från Leksand...
Har poppat popcorn och så, väntar bara på att Perra ska infinna sig i vårt rum så vi kan kolla filmen, men jag undrar...vart tog han vägen?????


Ahaaa tror jag hör någon på väg till trappan?
Kan det vara Perra må tro? :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0