Hemfärd i morgon.



Jaha blev 2 dagar extra, vi åker hemöver i morgon eftermiddag =)
skolkade lite i dag, från inte så viktig föreläsning...sen i morgon är det "egen studier"(man behöver inte vistas på plats).
Gött gött!
I går åkte vi till Götet, N hade fått inbjudan till styling och fotografering på The Studio.
Blev en jäkla massa bra bilder.
Dom kommer upp här så småningom, några i vart fall. ;)

Kollat en jäkla massa filmer sen jag va liten ochså de senaste dagarna, blir väl mer i kväll också antar jag =)

I dag blir chill, ska baka lite kladdkaka strax hade jag tänkt =)
I morgon åker vi hemöver igen, vart riktigt skönt att vara hemhemma hos familjen, verkligen fått laddat batterierna med god mat och vistas borta från Dalarna/Baggbo ett tag.
Får hoppas Perra är nöjd med vistelsen men det tror jag =)


Här kommer lite bilder sen festen hos Busen i lördags i vart fall!











Kommentarer
Postat av: camilla

var ni i Götet,synd att jag missa det...annars hade vi kunnat ta en fika :) men hoppas att vi hinner synas under din födelsedag...hade vart jättekul! puss å kram på dej - busen

2010-04-06 @ 19:11:33
Postat av: Anonym

haha by the way,fan va ful jag är på den bilden haha... (typ dubbelhaka haha) - camilla

2010-04-06 @ 19:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0