Torsdag.



Jahopp det börjar närma sig slutet på veckan, tiden går fort...
Vaknade 5.30 i morse, 45min senare än vanligt nu de senaste dagarna.
Men ännu en gång vaknade jag av, just precis, katterna.
Av att någon vässade klorna på mattan!!!
fast jag ska försöka vänja mig av det ljudet, så man kanske sover förbi det.
För jag var på väg att somna om men så var jag självklart kissenödig när jag vaknade så jag sprang ner på toa.
Katterna sprang efetr mig ner så släppte ut dom.
Skönt, somnade väl nästan med det samma sen när jag lade mig igen.
Och sov den sista 1½timman innan klockan ringde.


I dag blir det ja först kursen, dock har vi ingen lärare i dag utan vi har eget arbete i grupper.
Så min grupp tog ½timma extra sovmorgon så vi bestämde oss för att ss kl 9 istället för 8.30.
Ganska skönt faktiskt.

Idag SKA jag traska ner till bussen.
Sen när jag slutat så ska Perra hämta upp mig nere vid bussen och där efter ska vi åka till Sågmyra och jag ska träffa chefen på min praktik och bestämma tider och så.

Näpp ska göra mig klar för avfärd =)


Broccoligratängen blev föressten mycket lyckad i går, Perra slevade i sig maten i super fart =)
Gott gott!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0