bakning på schemat!



Jag har börjat bli riktigt rastlös de senaste nu efter jag slutat på Clas Ohlson och inte har lika mycket jobb på Scorett...
Det suger...men jag fördriver tiden med bakning i dag =)

har bakat en Nektarin-paj & har nu i ugnen en Tigerkaka =)
mums!
bakade tigerkaka i går med men den blev ganska liten, sö körde dubbel sats i dag =)


Perra jobbar, han fick lite jobb på gamla jobbet igen Ekå Produkter =)
Så han är iväg och jobbar flitigt, mycket bra!
jag är nöjd! =)


ska väl ner och kika till kakan & sen blir de väl lite tv tror jag, sen om ett tag kika efetr lite jobb OM det finns men chansen att hitta utannonserade jobb i Dalarnas län är ganska liten, i alal fall att hitta något sökbart vill säga...


=)


ha en bra dag, det har jag trots regnet utanför =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0