Slapp helg i Kinna =)



Har vart jätte skönt att vara hem-hemma ännu en gång, alltid lika uppskattat =)
har hunnit träfaf några polers också =)

I lördags åkte vi till Busen / anton som sagt och kikade deras lilla valp =)
och i går kom Obbe Sara & Nelly på besök =)
Suuuuper trevligt, dom gjorde verkligen min dag! =)

Annars så har vi hunnit med lite bastu här hemma, käkat grillat, och ett parti Monopol =)


I dag bär det av hem till Baggbo igen....med tåg dock men ska nog gå bra =)
Har ju sällskap av Perra hehe =)


yeye vet inte vad mer som skall skriva,  Perra & jag kommer ner hit snart igen, om några veckor för då blir de party om planerna går som planerat, party med Nelly, Sara & deras gubbar =)
Awsome!

Men nu ska jag avlägsna mig kanske borde börja packa lite snart, och mata hundarna =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0