Vilodag!



vaknade av mig själv kl 11 i dag, riktigt utvilad, gjorde frukost/lunch, stekta ägg macka & o´boy=)
mumsigt!
Sen efter det har jag suttit vid datorn och letat efter jobb i detta länet men de verkar helt döfött förutom jobb i sälen men d ejobben jag vill söka där ska man ah gediget intresser för skidåkning oav...det har inte jag kan inget om sånt...
kikat lite på FaceBook med... men där händer inte för mkt, fick god lust att ta bort alla bilder på min FB varför vet jag inte men ah...

Sen har jag läst lite bok och gosat med katten =)
När Perra kom hem plockade jag fram kyckling i parmesanost-sås och kokade makaroner till, skit gött!!!
Och nu hade jag tänkt gå ut en promenad, Perra grejar med sin data å han sa att han kunde hänga med när jag va på väg ut själv, MEN han skulle bara göra klart en grej hoppas han e klar snart för jag börjar bli rastlös!!!!!



Jag vill ut i skogen och kolla hur de går för lingonen om det e dags att bege sig ut med bärplockarn snart och plocka =)
Minst 25liter i år med hoppas jag på =)


Plus att hoppas på att mamma elelr hela familjen kan kika upp igen=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0