Blodprov i går...



Jobb i går och jobb till o med måndag, sen är jag ledig tisdag-fredag då e det jobb igen, blir lite färre timmar nu ser de ut som.
Vaknade av Perras väckarklocka som alla andra mornar...
Ont i halsen och täppt som tusan i näsan...
Tror min förkylning förvärras.

I går var jag till Grycksbo vårdcentral igen för att ta blodprov, var måttlige nervös, men de gick bra, ett stick i armen, gjorde väl lite ont men de gick bra.
4rör med blod, få se vad det resulterar i.
Fundera lite över om man kanske vågar sig på att bli blodgivare.. vi får se.

Gjorde ondare att ta av plåster/tejpen i armväcket än själva blodprovet!!!
När jag satt på min lunchrast och skulle ta av den jäkla tejpgrejen, kom det nästan tårar haha, fasen vad hårt det satt, kändes verkligen som om skinnet följde med...usch!

Blev god middag i går, klyftpotatis, ungsstekta morötter, strimlad och kebab/grillkryddad fläskfilé och beasås=)
Mums=)


Här kommer lite bilder på maten, Tiger & våra nyinköpta vinterskor, som jag köpte innan jag sluta jobbet.
Tyvärr gick dragkedjan sönder på Perras skor med den samma när han skulle testa skorna när han skulle ut och hämta ved...
Så bara att ta med dom tillbaka till jobbet...
Synd de bara fanns de skorna i den storleken, men han ska få testa ett par liknande...



Gårdagens mat.



Tiger undersöker=)



Tiger sover i sin nya korg=)



Perras dojjor som pajja... köpte dessutom ett par Canada snow tåfflor till honom,
Likadana som jag har, dom e ju så sjukt mysiga=)
Plus att perra behöver det då han ALLTID har iskalla fötter när han kommer och lägger sig=P

Sen så har vi mina vinter skor=)



Det var allt nu ska jag elda så de blir varmt på rummet så jag slipper elda så mycket när jag kommer hem =)
föresten de snöar, mer snö=)
mys=)






Kommentarer
Postat av: Camilla

Varför skulle du göra blodrov? Är det för att du hade tappat en hårtuss eller? :/

2010-12-03 @ 07:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0