Dags för verksta´n?



Batteriet bytt!
Men instrumentbrädan fungerar inte för det och har inte fungerat på 1vecka!
Jag börjar störa mig mer & mer, så kanske dags att lämna in skiten på verkstad?
jag vill bara få problemet ur världen!

Skicka bilen till någon kunnig jäkel som fixar =)
Jag vill min bil ska bli sig själv igen!
För nu får det vara nog tycker jag!

På schemat i dag står:

Träffa Anna i Falun, inhandla bubbel(champagne) planera nyår, kanske köpa lite rakters också!
Sen hämta Perra på jobbet och åka till Perras pappa på lite käk, Mats & Johanna skulle med dom också=)

Senblir det sängen tidigt hoppas jag för jag har sovit riktigt dåligt i natt =(




Kommentarer
Postat av: Annika

I N G A RAKETER!!!!

TÄNK PÅ ALLA RÄDDA HUNDAR I BYN!!!!!

Köp bubbel för dom pengarna också.....



Blev det bra i övrigt med bilen när ni bytte batteriet?

Puss

2010-12-28 @ 09:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0