Härligt slapp söndag=)



Riktigt skön söndag, inge bakrus som förrahelgen, mådde smått kasst där ett tag =P
Vaknade lite innan kl 12 i dag... så blev en ordentlig sovmorgon, fast jag lade mig i och för sig inte förrän kl 4 i morse =)

Anna va här i går, myspys!
Käkade god hemmalagad kebab och sen dracks de lite glögg och annat gott=)
Perra drog till Nygg en stund efetr maten, så blev verkligen tjejkväll för Anna och mig=)

Spelade lite Wii, lyssna på musik och tjatade=)
Mycke trevligt.
Och när Perra kom hem koppla han i LP-spelaren så vi lyssna på lite gamla LP skivor=)
kl 1 körde vi Anna till Falun då bussarna till Falun från Bjurs sjäklvklart inte stämde med Annas bussar hem till Borlänge, så Perra körde, och som tack bjöd jag honom på lite Mc Donalds haha!
Sen väl hemma igen kolla vi på film och hade de mys, men kl 4 var de dags för sängen, somna nästan med det samma =)

Ja en skön helg har de vart=)
Är ledig i mon med =)
Men då ska de väl grejas lite här hemma i vanlig ordning =P


Japp det var allt för i dag...
Skulle fotat katterna lite i dag ute i snön tyckte mamma, men alla katter e spårlöst försvunna...
Får bli i morgon istället, för snart är de ändå mörkt ute..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0