Helt slut!



Är helt slut efter gårdagens inventering,jobbade 12-00.30, var väl hemma strax efter kl 1.
Hade för övrigt värk i benen i natt när vi kom hem...
Men det har gått över som tur e, dock känns hela kroppen seg.
Precis ätit frukost/lunch. (Perra hade gjort mommoköttfärsås & spaghetti i går, som jag åt nyss)

Somnade väl kring kl 3.30 i morse, kunde verkligen inte somna... 
Sen upp kl6 och åka med Perra ner på byn, sen hem igen, då kunde jag självklart inte sova, kände mig skit pigg pga morgonens incident...
Så jag ringde mamma efter kl 7 men hon sov fortfarande så en stund innan kl 8ringde hon, då hade jag krupit tillbaka till sängs i vart fall=)

Så pratade med henne i nästan 1timme, mycket trevligt=)


Sen innan kl 9 somnade jag om och gick upp kl 12 i dag, vaknade av att mobilen ringde och det var från vårdcentralen, dom hade kollat mina blodsprover och allt såg bra ut....
Men ska ta om proverna i Januari för att dom såg att jag haft en liten infektion iu kroppen...säkert min förkylning som aldrig verkar ge sig.
Så blodprov blir de igen, plus funderar skarpt på att ringa till blodgivnings centralen för jag tror faktiskt jag vill bli blodgivare, å han tyckte ju mina värden såg helt bra ut annars så de skulle säkert gå bra=)
Vi får se hur jag gör=)


Jag som brillorm=)


Tiger sover gott på en av sina favorit kuddar=)


Smuts sov i andra endan av soffan=)


Tiger(även kallad Linnen) & Smuts( Mårt´n) ligger och myser på köksstolen =)


Trängsel vid matskålen =p


Basse sitter i fönstret och kikar=)




Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis snygge Smuts!

du har nu vunnit en säck mat till dig och dina kompisar!

Puss

2010-12-15 @ 18:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0