Inventerings dag...



Inventering står på jobbschemat i dag, blir nog kämpigt, men vi jobbar allihop i dag så de går nog bra tror jag=)
Fast d ekommer bli en lång dag, troligtvis jobb 12-24.
Vi får se hur snabbt de går i dag.

Håller på att koka potatis till Kalopsen, perra tog de sista potatisarna till sin matlåda i morse =P
För övrigt har jag sovit dåligt i natt...
varför vet jag inte men dåligt i vilket fall.

Är ledig onsdag & torsdag, sen jobba freda-måndag.
Så blir en ganska så lugnt helg, fast på fredag ska vi till Chefen på middag eller liknande, sen på lördag är vi bjudna till Anna & kim på fest, för Kim fyller år på fredag och ska ha party på lördag.
Funderar på nyktert på lördagen, men får se hur de blir eftersom Anna insisterar på fylla =P
Men känns ju mindre lockande då man jobbar dagen efter =)

NU ska jag kika till mina potatisar =)

ha en bra dag allt gott folk=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0