jobb/ädelostkyckling/fest


Jobbat i dag 12-16, när jag kom hem tillagade jag snabbt stekt kyckling i ädelostsås, som jag sedan slängde in i ugnen en stund =)
Till det hade jag ris till=)
Riktigt smarrigt vill jag lova=)

Nu har jag precis gjort mig i ordning, fest hos Kim och Anna i dag, för Kim fyllde år i går=)
Men blir lugnt i dag, jobb i mon också så här blir ingen stor sup =)
Bara chill och lugnt med lite glögg=)

Men blir skoj ändå=) får ju träffa Anna =)
Och så blir de väl intressant vad för folk som kommer dit, haha känner ju säkerligen ingen hehe, men kanske kul med lite nytt folk=)

Det var allt, ska ta mig ett glas vin innan jag sticker hejhopp=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0