julmust-beroende =p



Som alla tidigare år =)
Vi dricker julmust var dag, man blir ju beroende, men de  eju så sjukt gott=)
Apotekarnes julmust ska det vara=)

Precis nopprat ögonbrynen så dom ser lite snyggare ut =P
Här blåser och snöar det igen, jag gillar inte när de blåser, för snöa får det gärna göra men då får de gärna vara vindstilla=)

Gjordse biffstroganoff till middag i går och fanns kvar till i dag även till morgondagen också.
Perra sa att det är en av hans favvorätter nu=)
Jag kan hålla med det e mega gott, slängde i lite syltlökar i går ochså det var inte alls dumt de heller=)

Precis aktivierat Facebooken igen, va inne och kika lite, men nja inge vettigt som händer där ändå ju =P
Skulle gott kunna låtit den vara borta ett tag till men men nu är den tillbaka för tillefället i vart fall.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan hej då =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0