Man skulle ha häst & vagn...


Istället för bil...?
Är smått irriterande med icke fungerande instrumentbräda.
Ogillar att varken se varvtal, hastighet eller hur mycket bensin det är kvar i tanken...
Just det ja cd-spelaren fungerar inte heller =(

Jag vill bara den ska bli normal igen...
Den gör mig på dåligt humör när den flippat ur sådär =(

Tydligen har den haft samma syndrom tidigare fick jag höra av farsan i går...
Hm...
ja sköter den sig inte inom ett par dagar eller 1 vecka elelr så....kanske man måste ta den till verkstad...eller???
Måste ju kunna se alla de där viktiga sakerna på instrument brädan  när vi styr kosan ner mot Kinna för att fira jul ju!

Nå väl den går att köra i vart fall hehe=)


I dag e det jobb 13-18 sen ledig fram tills på fredag då e det jobb igen.
Ganska skönt, kanske man får städat & tvättat alla kläder som ligger och väntar på sin tvätt tid...
Har försökt så gott det går hittills men de e en del kvar..


Näpp nu ringer jag mamma och tjötar lite=)



Kommentarer
Postat av: Celia

Svar: Mjo, ska låta öronen växa ut. Har tagit hål i dom så många gånger men alltid blivit variga och sånt, fast de var år sen jag gjorde dom!

Men den i läppen läkte fort iaf :)

2010-12-06 @ 20:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0