Mer snö de gillar jag=)



Stooora och många flingor singlar det ner från skyn =)
myyys=)
Fast lite mindre mys är det ju att vi ska åka typ till Gävle i snö vädret för att haka på jonas till IKEA =)
Vi ska ju åka min bil ville Jonas för han skulle köpa nåt större och volvon har ju lite mer plats=)
Så i eftermiddag ska jag plocka upp Jonas sen ska vi åka till Perras jobb & plocka upp honom och sen bär det av=)
Fast Jonas får köra =P
Så slipper jag köra i snöyran hehehe =)
Ska han låna bilen att frakta sina saker med får han ju köra eller hur?=)

Lämnat av Perra nere på byn för en stundsen...
Tror jag skiter i att lägga mig nåt mer... gick ju upp 12 i går fast då somna jag ju inte förrän nästan kl 4 på morgonen, men hade svårt att somna i natt igen...
Så tänkte att lägger jag mig inte nu på morgonen så är jag kanske lagomt trött till sänggåendet i kväll sen =)

Hade de mys för mig själv i går kväll, Perra slockna på soffan inna kl 20 (men han var ju vaken sent i tisdags natt efter han hämtat mig från jobbet, han höll på med nåt på datan till efter kl 2 och skulle upp kl 6)
Så honom skickade jag i säng strax före 20 i går kväll.
Så jag gjorde massor med vitlöksbröd & massa saft att mumsa på medans jag kollade på tv =)

NU ska jag gå ner ock koka mig lite ägg till frukost =)


http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_s.aspx?gIssue=50&gTitle&gYear=2010&gKey=83mt8nrx&gAvailWidth=1014&gAvailHeight=733&gInitPage=1&gHotspot=0

(kolla nere till höger på sida 32)
Under denna länken hittar ni en bild på Smuts & ett grattis till mamma, som skickat in en bild på våran smuts & tävlat med i "Årets lussekatt" och Smuts vann!!!!
Jätte kul=)


Årets lilla önskelista:

Bh & trosa från Lindex
, ska se till att Perra köper det i julklapp til mig=)
Elvisp.
Ljusstakat/ljushållare
till värmeljus, här brinner ljusen flitigt var dag.
Ny stekpanna...
Påslakan set...


(I år blir de inte världen julklappshets...eftersom pengar skall sparas till nästa års Colombia resa)





Kommentarer
Postat av: Camilla

åhh va roligt att katten vann =)

2010-12-16 @ 08:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0