Mys fredag=)



Ensam hemma på fredag kväll börjar bli vanligt på fredagar ju =P
Perra är hos Jocke på TV-spels kväll igen, tror det snart e lite som en tradition att följa med Jocke hem efter jobbet på fredagar och lira tv-spel halva natten =P

Men jag myser till det själv här hemma, efter jobbet åkte jag förbu Konsum och inhandlade en påse Grillchips & Cola=)
Men Colan sparar jag.
Har nyss käkat resterna av biffstroganoffen till middag.
och nu har jag tänt värmeljus/stearinljus i vardagsrummet, skall bädda ner mig med filten & en kopp varm glögg strax, lite chips också...
Och kolla

The lost world Jurassicpark.





Jobb i morgon & söndag 13-16...money money =P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0