Onsdag!



Gcik upp första gången vid kl 18 för att lämna av Perra nere på byn & få med mig bilen hem.
Så när jag kom hem lade jag mig och sov till 9.30, log och drog mig till kl 10, eftersom jag vaknade med irriterande huvudvärk och kände mig helt slut i kroppen...
Har nyss ätit frukost och känner mig bättre och piggare, så ska väl hoppa i duschen.

I går kväll va jag ju själv hemma, muste till det med tändaljus, varm glögg med mandlar & rusin i, pepparkakor till det också=)
Och självklart kolla på House=)


Ska laga lite kyckling wok i dag är det tänkt, hämta ut passet i falun & träffa Anna=)
Inte jätte sugen på att åka ända till borlänge i dag, känner mig nåt så fruktansvärt seg så ska kolla om hon vill ta sig till Falun så vi åker halva vägen var=)
Så kan vi tjöta över en fika=)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0