Pannkakor!


Dagens & morgondagens lunch!
Snabbt å enkelt.
Mamma är så smart hon tyckte inte vi ska ha några raketer på nyår...och självklart inte, stackars alla hundar här i kring ju!
Vet själv hur rädda våra/mammas & pappas hundar är =(

Det snöar ute myys=)
Och inte blåser det mycket heller så det är fint att kika ut lite och se flingorna singla ner mot marken=)

Ska träffa anna krin kl 14 i Falun=)
Bolaget-bubbel & planer?=)

Bäddade rent i går föresten, jag bara älskar när man är nyduschad & får lägga sig i en nyligen renbäddad säng =)
Luktar så rent och gott=)
katterna verkade tycka samma sak eftersom alla 3 katterna hoppa upp och lade sig i sängen =)

Tror de blir julmat vi blir bjudna på utav Perras & Mats pappa i dag...vi får se vad som bjuds.
Jag grunnar på menyn till nyår? någon som har något bra tips på 3rätters?

Känns verkligen inte som att året skall vara slut än, detta året har gått för fort!
Men det är väl så när man blir äldre går tiden snabbare och snabbare?

Nu ska jag ner och sätta i "motorvärman" så att kupévärmarn värmer upp så jag slipper sätta mig i kall bil =P

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja den var verkligen värdelös,hatar när man slösat tid på en kass film :O

2010-12-28 @ 12:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0