Snygga!!!



Inne på tradera och kikar runt, och fick syn på dessa super söta skor!!!
Vill ha!!!!
Sko tokig som man är!
Ska kolla budgivningen i vart fall, för jag budar nog inte på dessa, då de redan e uppe i pris...
Attans, så sjukt snygga ju!


Gjorde föresten en kladdkaka i kväll.
Den blev riktigt kletig och god=)
Sen så har vi kollat på en Beck film som gick på Canal+
Och strax ska jag krypa till kojs=)
Nu fick jag sällskap av Smuts som hoppa upp i knät, och spinner som en tok gör hon=)
Ska väl klappa om henne lite sen blir de sängen...

Jobba i morgon... 12- kanske 24???
Inventering i mon.








Kommentarer
Postat av: Britta

Så du sitter också på tradera å gluttar älskling, själv hittar jag bara en massa snygga tv-spel där ;)

yes, kladdkakan var god å jag tar säkert en bit till frukost =)

2010-12-13 @ 23:25:18
Postat av: Annika

MMM, jättefina är skorna!

Lilleman har magsjukan, mommo är förkyld, hon hade nog lite feber igår kväll så det är rena sjukstugan här.Nisse är gnällig, han gick å tuta igår kväll så jag trodde jag skulle få ringa veterinären.Sa´till pappa att han kanske var "brandvarnare" det luktade mycket för vi hade brasa och vi har inte haft det på länge, han slutade tuta när brasan lagt sig och han sov jämte mig hela natten...konstigt...Puss Puss

längtar efter er...

2010-12-14 @ 08:09:40
Postat av: Anonym

MMM, jättefina är skorna!

Lilleman har magsjukan, mommo är förkyld, hon hade nog lite feber igår kväll så det är rena sjukstugan här.Nisse är gnällig, han gick å tuta igår kväll så jag trodde jag skulle få ringa veterinären.Sa´till pappa att han kanske var "brandvarnare" det luktade mycket för vi hade brasa och vi har inte haft det på länge, han slutade tuta när brasan lagt sig och han sov jämte mig hela natten...konstigt...Puss Puss

längtar efter er...

2010-12-14 @ 08:10:30
Postat av: Camilla

JÄttefina skor =)

2010-12-14 @ 15:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0