STÄLL IN JULAFTON!



Japp för min del i vart fall, min kära bil och dens batteri är cp, måste köpa nytt batteri och få fixat motorvärmarn!
Då kanske de rullar på lite bättre.
Party/middag hos Chefen i¨går =)
Mycke trevligt=)
Åkte med Ana & henns man Magnus, dom kom och hämtade upp mig=)

Vi sladda runt & åkte ner i diket strax utanför bjurs, vi manglade ner en brevlåda också, riktigt snorhalt var det fyfan.
Men vi kom fram till Helen där det bjöds på massa god mat=)

Kvällens samtals ämne: invandrar politik, och silikonbröst! =P

På hemvägen var vi nära att åka av vägen/rakt ut på riks 80...just precis på samma ställe!
Men vi snurrade bara runt som tur var och missade vägskylten.

Sen väl hemma möttes jag av synen av en deckad full pojkvän på trappan också som hade vart på firmafest med jobbet.... yay!

Min bil va död i morse så chefen var super snäll och hämtade mig=)
Hon hade även hon kört i diket på samma lilla sträcka där vi halka och hade oss i går.
Så den lilla genvägen tänker jag INTE köra på ett tag i vart fall.

Jobbat massor i dag, kanske jobb i mon med.
Blir ingen julafton hos mamma & pappa, då instrumetbrädan fuckat ur pga batteriet (troligtvis) så blir de att vara hemma i baggbo...
Jag e faktiskt ganska nere/ledsen över detta...men men man får försöka se de bra i hela situationen att man slipper ge sig ut på dessa hala, livsfarliga vägar och knö med alla andra stressade bilister som ska till sina familjer och fira jul.
Skulle ju va dåligt väder ner över också med snö osv.
Jag saknar familjen, men får åka ner en annan gång/helg och byta julklappar med varandra.

I år så är väl julen så gott som inställd för min del som sagt..orkar inte bry mig ett piss om varken julmat elelr julgran!

Nu ska jag ner och ladda en FET kopp med glögg!!!!



För övrigt köpte jag mig 2 julklappar till mig själv innan jag stack från jobbet i dag =)
Kommer säkerligen bilder på bloggen i mon=)

För övrigt hoppas jag på jobb i mon...

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har tankat en flaska glögg och det hjälper inte, du skulle varit här och dreglat över skinkan.

Jag älskar dig och hoppas vädret lugnar sig lite även om jag njuter av snön.

Var rädda om er!!



GOD JUL!!

2010-12-23 @ 23:39:55
Postat av: Camilla

Det var nära jag tänkte boka den tågbiljetten till dig sist men eftersom det var sistaminuten och det inte var ombokbar så våga jag inte riktigt.. Men jobbade du igår eller?

2010-12-25 @ 11:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0