tagit bort min facebookprofil.



Japp facebooken är borttagen/inaktiverad... Orka bara inte med skiten...
Så de får ligga nere ett tag, för så skoj e inte facebook heller, och jag är inte i desperat behov av att se vad alla har för sig...

Lite impulsivt att bara ta bort den...men ja kände för det!


Har nog snöat så de kommit 1- 1½dm snö mys mys=)
Dock är stackars lilla jag för klen för att skotta snö med den där "skopan" vi har på gården så jag sket i det, jag hippas Perra introducerar mig till snöslungan som står ute i garaget, de e nog mer i min klass.
Och de är väl inge fel i att den kommer till användning, slipper man slita ut sig och skaffa sig extra jobb bara för att man skottar för hand....

Blir inget IKEA i dag efter en hel del, om-men. och varför...
Vi skiter i det i dag helt enkelt.




För övrigt är mitt glada humör på botten och jag är mer eller mindre irriterad.
Men man kan inte vara glad varje dag!


Nu ska jag laga mat!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0