Allt blev bara botten!



Ja min morgon blev till slut inte den bästa, inte bara tröttheten utan när jag sätter mig i bilen...
Perra skulle skjutsa ner mig till korsvägen för att få emd sig bilen hem ut i fall att om han skulle jobba i backen i dag vilket han gör nu då.

I vilket fall han & mats hade grisat ner min bil, spillt käk på sätena!
Jag blev inte glad, så de får dom fixa.
Det var den största anledningen till att min dag började kasst.

Och pappa jag vet att du läser min blogg, så jag ska säga dig en sak, jag förstår till 100% varför man så gott som aldrig får äta i din bil, och jag får väl lära mig av mitt misstag!
Att jag inte tänkte på det innan hur du alltid hindrat oss från att käka i bilen.
Nu har jag sett resultatet, och jag förstår verkligen varför... och man blir absolut pissed!!!
Ska aldrig hända igen, i en bil åker man, det är inget matbord där det skall ätas.

Fy för att ni grisade ner!
Och fy för att jag inte tänkte längre än näsan räckte!
Man lär av sina misstag!

Nog om det...
Irritations hinder nummer två!
Bussen är sen och jag blev mer & mer säker att jag skulle komma försent.
Sedan väl på bussen så funkar INTE mitt nyinköpta busskort jag köpte i går!!!!
Men jag fick åka trots allt.

Kommer fram till Falun 8.25 alltså 5min innan jag skulle börja, så vandrade med rasktrakt till slagg gatan13.
Och jag hann precis!

Men ja denna morgonen fick mig att se rött resten av förmiddagen på kursen.
Intressant i dag med=)
Försökte att verka normal så att ajg inte skulle snäsa av någon eller liknande.
Klarade mig de 3 timmar vi va där.
Slutade 11.30 i dag med...samma som i går.

Jag känner mig fortfarande irriterad och trött är jag.
så nu har jag ätit en skinkmacka & en stektägg macka.
Nu ska jag krypa till sängs sätta på tvn och sova!!!!

Slummrade en massa gånger på bussen hem, trodde jag skulle missa hållplatsen men vaknade precis innan =)
Där efetr har jag gått hem, 40mins gång väg, å den jäkla sista backen den suger!
Brant & lång.
Tack mamma som sällskapade mig i tele en stund där!


Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0