chill out! =)


Tidigt uppe i morse käkade en goding frukost.
Sen bakade jag hallongrottor =)

Vid 14.30 begav vi oss till Perras far, så satt vi nog där i 2 timmar, drack kaffe, fika & tjöta.
Hade gjort lingonsylt i går, så han fick lite hallongrottor och en burk sylt utav oss =)

På hemvägen svängde vi förbi Willys handlade lite.
Höll på att glömma av den viktigaste anledningen varför vi åkte dit...PEPPARROT!
Men jag glömde det inte som tur var =)
Så nyligen har vi ätit Potatismos, köttkorv & pepparrotssås!!!!
SÅÅÅÅÅÅ GOTT!!!
Vålds-åt verkligen...sleva i mig som tusan.
Det samma gjorde perra.
Så det resulterade i extrem "Mättma-attack"
Nu sitter vi vid varsin dator och sväller =)

Öppnade mig en flaska JP, så sitter och smuttar lite rödvin!
Soft!

I morgon runt 9-10 blir det skoter tur med Micke och mf, till en utsiktsplats för grillning.
Så vi köpte korv & bröd också så klart =)


Japp det var allt för mig!
Tack och hej! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0