Ensam hemma!


Slutade kursen 11.30 i dag, gott! =)
En tjej på samma utbildning som heter Louise hon e tillsammans med en kikke från Bjurs, så vi satt å snacka då jag sa att min kille också e från Bjurs, så då sa jag Perra då... och hon ringde sin kille och frågade, det visade sig att han hade gått i samma klass som Perra, så jäkla liten världen är!
Kul kul =)

Snubben som höll föredrag/letion i dag han var awsome, visst han snackade typ 1½timma om allt möjligt riktigt intressant och kul, hittills trivs jag fint med utbildningen och den är fortsatt intressant =)

Blev hämtad av Perra & Jonas i stan, eftersom Jonas skulle shoppa massa skoter grejer så passade det bra att dom plockade upp mig när dom ändå va i stan =)

Ja nog om detta.

Jag är ensam hemma med katterna, riktigt skönt faktiskt att bara vara =)
Jag skjutsade bröderna till Skidbacken vig 16.30
dom skulle på någon mini firmafest ihop med några få snubbar dom jobbat med i skidbacken.
Så dom skulle väl bada bubbelpool på relaxavdelningen sedan förfest hemma hos någon kollega och där efter skulle dom in till Falun och käka på restaurang.

Säkert trevligt=)
Så jag ska bänka mig framför efterlyst kl 21 med en skål popcorn hade jag tänkt.
Var lite sugen på att ta mig ett glas rött...
Men jag låter bli ut i fall att om Perra & Mats behöver hämtning någonstans senare i kväll/natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0