Home in Baggbo.



Jepp, efter att väntat på mitt tåg byte i Örebro en extra timma i går dv(2timmar) så äntligen kom tåget och det bar av mot falun.
Ringde Nygg när jag åkte från Borlänge, han var ju så snäll och skulle hämta mig på stationen för Perra skulle på personal fest.
Då jag ringde Perra när jag kommit fram och väntade på Nygg så säger han att han inte alls e på personalfest, han orkade inte.
han hade tänkt ringa Nygg & såga att han inte behövde hämta mig, men nähäää synd "To late" =P
I vilket fall resan hem var trevlig, tjötade en massor med Nygg mycke trevligt tjötade om allt & inget =)

Väl hemma, hittar jag Perra på rummet, ligger som en död fisk & glor på tv =P
Jag joinade honom, gick ner korkade upp min mini flaska Tequila å drack den =P
mats har ju vart magsjuk och jag följer pappas råd, dricka sprit hehe, och det har hjälpt hittills vill jag tro =P
Inga sjuksymptom än inte =P
Sedan käkade vi upp min matlåda jag haft med mig...spenat potatis & prinskorv =)
Sedan blev det kolla Wallander och där efter kollade Perra 2012, jag ville med se den men var alldeles för trött, somnade pang bom! =)


10.00 drog vi in mot stan jag skulle till AMS, segt som vanligt men äntligen fick jag min arbetsförmedlings tant att FATTA!!!!
Ingen jobbcoatch, vad ska jag med en till när jag redan kans kriva ansökan, cv & ringa och kontakta arbetsgivare osv.
nänä så det slapp jag.
satte upp mig på en lista för Butikssäljar utbildning så det får ni hålla tummarna för att det finns platser kvar =)
Om inte annat hoppas jag på att det dyker upp jobb så fort som möjligt =)

Jag längtar lite hem-hem faktiskt, vart riktigt gott att vara hemma, fast också kämpigt med minimalt med sömn & dålig sönm, men att umgåtts med mamma nästan 24h/dygnet har funkat bra, vart riktigt trevligt, man får helt klart en helt annan relation när man inte bor hemma =)
I like =)

Sen alla valpisarna, så mys!
Och dom e ju för härliga, han se en som började få öppnat ögonen, och jag vill ner om några veckor igen och kika på dom =)
Innan dom skall säljas=)

Japp sen så har jag tagit itu med en sak som stört mig länge.
Och det blir nog bra till slut tror jag.
Gäller bara att lägga upp en plan, för nu får det bannimej hända lite saker här!
Jag kommer förhoppningsvis sluta känna mig som ett "hembiträde"

Ris & kyckling med parmesan ost-sås blev middagen, det var så äckligt gott, och vilken mättma helt sjuk!
Mumma!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0