Ingen skönhetssömn!



Nähe då ingen skönhetssömn där inte.
Jag slumrade lite framför efterlys i går kväll, så kikade väl de sista.

Vid 22.30 nån gång fick jag sms av Perra "Nu är jag hemma så du kan ringa nu puss"
Och då ställde jag mig själv den frågan, om han e hemma "Varför ska jag då ringa?"

Så jag kikade ut genom fönstret för att se om han & Mats hade fått skjuts...
Men icke, så jag ringde, dom var på Pitchers krogen i Falun.

Så jag var snäll och hämtade dom.
Fulla och irriterade var dom, då kvällen inte utspelat sig som dom ville.
Men ja dom kom hem i vilket fall, annars hade dom inte kunnat tagit sig hem.

Väl hemma då jag äntligen lagt mig i sängen, och Perra med lagt sig, blev de en del skratt, men sedan var han mest dryg haha!
Tjöta tjöta tjöta!!!!
Jag ville sova, för mina planer om att somna senast kl 22 och få mig ganska många timmar sömn, de gick ju i stöpet.

men strax efter 00.30 slocknade gubben min, så jag somnade väl en stund där efter då jag absolut inte var trätt egentligen.

Well well, jag kom ut sängen i dag, ungefär samma trött het som första dage (måndags) men jag kämpade mig upp, så nu har jag ätit frukost och sitter här och ugglar.




ha en bra dag gott folk!
Jag ska bannimej sova DIREKT när jag kommer hem!
Har en känsla av att jag kommer vara ganska så trött & seg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0