Irriterad...


Irriterad?
Alltså jag vet inte... just på den saken e jag det!
Kosta på sig att svara med snäsig röst när jag ber om en simpel liten grej!
Men ursäkta då att jag ställer krav!
du gör då inte många knop i timmen ändå!


Jag har funderat mycket fram och tillbaka, i ett ganska bra tag nu, och jag vet inte hur länge jag ska palla?
Jag har till & med kikat på lägenhetsannonser.
För att jag känner har jag ett eget ställe och bara mig att sköta om kanske jag skulle må bättre..
Med tanke på att jag fortsatt känner mig som ett hembiträde.
Hur kul känns det på en skala liksom.
Att känna att ingen gör ett skit!
Att jag går där, och gör alla de vardagliga sakerna mer en vissa andra?!
Ta lite initiativ.
Nä jag stör mig det säger jag helt ärligt.


Sen är det en anna sak som stör mig, jag vet inte hur jag ska takla det riktigt.
för det har egentligen inget med mig att göra.
Bara det att jag vet inte vad jag ska säga om saken.
Jag vill inte stå på någons sida.

Men det e inte så jäkla kul att höra det där...



Nä nog tjatat.

Mina tår e fortfarande knas.
Drygt...


Perra stack till Nygg på "filmkväll" jag stannade hemma...
Fick efter måååånga om och men....många svordommar senare installerat den attans skrivaren/scannern.
Datan ville itne läsa skivan, och den ville itne installera via hp´s hemsida på nätet.
jag blev galen mer eller mindre, och många fula ord kom ur min mun!

Men jag fick installerat skiten och skrivit ut det jag skulle.
Sen när jag stängde av skrivarn kom det upp nån jäkla varningsruta.
sket i det stängde bara av rakt av.
Sedan när jag kom in på nätet så var det sjäääälvklart nån jäkla varnings ruta som dök upp där med angående skrivar grejen men det klicka jag med bort, orkade varken fatta elelr bry mig!!!!


Nu ska jag ner och poppa mig lite popcorn, sen ska jag kolla Efterlyst =)


Ja just det GRATTIS JOHN PÅ FÖDELSEDAGEN!!!
John fyller år i dag som sagt =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0